Shame on me

Okej, jag erkänner, jag skäms...

Det är ju typ...länge sedan jag delgav er mina dagliga upptåg, inte okej!

Aja, det har väl inte hänt så mycket egentligen. Har mest varit plugg hit och plugg dit, har dock hunnit med en resa hem till föräldrarna i Sundsvall och besökt både min fina Käs, mammas jobb, mammas kusin, pappas jobbarkamrater och härliga IKEA för att inhandla lite saker till rummet.

Sitter nu nyduschad framför burken och chattar lite och är mätt i magen. Gjorde en så himmelskt god middag idag som belöning för att jag tränade idag...plus för att det är fredag! En timmes hård Body Pump och en halvtimmes Core Control var dagens skörd och middagen bestod av fylld kycklingfilé med pasta, grönsaker och en örtdressing. Själva kycklingen hade jag fyllt med en röra på fetaost, soltorkade tomater och lite pesto. Som sagt, himmelskt gott!

Aja, nu ska jag signa ut för ikväll, tror jag ska sätta mig och plugga lite och sen tillbringa kvällen med en film...

Faaaaast med tanke på vad klockan är så tror jag att det bara blir film, haha!

Ha en bra fredagskväll, toodles!

Ciao




Lägger upp en snygg bild på mig från nollningen när tjejerna skulle vara killar och vice versa...det gällde dock bara nollorna visade det sig, men men, snygg är jag väl? Hehe!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback