Plugg-paus

Hej hopp sockertoppar!

Hinner med att skriva ett litet inlägg medan jag smälter ner middagen och gör mig redo för mer plugg. Kvällen till ära har jag gjort en riktigt bra middag, trots att förkylningen river lite i kroppen. Stekt lax med cous-cous, turkist youghurt, grönsallad och två knäckemackor blev kvällens matintag, gott gott!

Har stoppat en halstablett i munnen och satt igång Spotify och ska nu återvända till mina instuderingsfrågor och plugga järnet en timme eller två. Sen gör jag nog en kopp te till och tar det lugnt...alternativt våldgästar någon så jag kan få se på CSI, hehe!

Men men, nu signar jag ut. Håll tummarna för mig imorgon kära läsare! Då smäller det. Tenta.

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback