Nyinflyttad

Hej hopp sweeties!

Nu sitter jag här i min nya lya och piffar mig inför kvällens finsittning. Mamma har åkt hemöver och jag väntar på svar om förfest. Är riktigt taggad för kvällen och jag tror det kommer bli askul!!!

Tänkte att jag skulle ta lite bilder på nya lyan, men sen kom jag på att jag fortfarande har typ allt packat i kartonger, så jag väntar med det tills allt är på plats. Jag kan redan se framför mig hur snyggt det kommer bli!

Men men, nu ska jag fortsätta mitt piff, ska sminka mig och dra på mig klänningen, får dock ta hjälp på förkakan om den ska sitta bra, haha!

Ha en riktigt bra kväll läsare!

Ciao









Svar: Tack så mycket :D

2011-10-02 » 01:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback