New in

Hej hopp!

Hämtade ut paket från Nelly idag, men behöver lite hjälp. Köpte två linnen, en tunika och ett par leggings. Leggingsen ska tillbaka för byte då de var för små, men jag är lite lur på tunikan...vet inte riktigt om jag passar i den...

Så då vänder jag mig till er, läsare! Ni få som läser, i alla fall, hehe!

Vad tycker ni, är den en keeper eller inte?



Och bara för sakens skull tog jag kort på resten också (förutom leggingsen) så jag lägger väl upp det också bara för att...



Randigt baslinne. Det syns inte riktigt, men ränderna är marinblåa och inte svarta. Shortsen var mest bara för att undvika att flasha alltför mycket, hehe!



Svart långt linne, då mitt förra från Gina Tricot låg i väskan som blev stulen. Riktigt skönt och kan ju även bäras som klänning eller tunika! Kommer användas minst lika mycket som det gamla.

Nä, nu ska jag vika tvätt och sen göra lite middag tror jag.

Do tell me now, ska jag behålla tunikan eller inte?

Ciao






Svar: Hej Madde!

Dock kan jag inte hålla med dig angående mitt hår. Tycker det ser förjävligt ut och just nu hatar jag de som fan ;( Haha men tack för dina fina ord (;

2011-10-17 » 17:39:01
» Emma

Tycker den prickiga passade dig!

2011-10-17 » 17:51:58
» Käs

Den randiga är lite elegantare faktiskt :) fast det beror såklart på vad du har på dig! Du skulle nog kunna tuffa upp den men samtidigt behålla elegansen med väst, jeans och ett par killer-jävla-heels ;) Keeper!

2011-10-18 » 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback