Förändring

Goddagens!

Hemma från en liten brainstorm-session med Simon och Tobbe inför vår kravanalys, fick en hel del gjort men kanske inte så mycket som jag hade velat...hade helst velat gjort klart allt, haha! Men men, tror nog vi blir klar nästa vecka, vilket är bra, så man kan fokusera på fysiologin. Ska börja plugga stenhårt till veckan så jag är redo till tentan, vill verkligen lyckas! Därför ska jag se till att göra klart min komplettering på den gamla tentan ikväll, lånade boken som behövdes idag så nu fan ska jag väl kunna tvinga mig att fixa det!

Det var dagen det, i övrigt så tänkte jag säga något som har med min fina rubrik att göra. Jag är less! Less på mig själv och framförallt less på bloggen! Inte så att jag vill sluta blogga, men jag är så less på utseendet! Vill ha en ny design pronto, men jag kan inget om sånt här så jag vet inte hur jag ska få till en bra bild till min header...skulle vilja ha en fin fotosession ute i det härliga höstvädret och omgivningarna innan vintern kommer, kan ingen vänlig själ komma och hjälpa mig??? *desperat*

Jag vill ha förändring, jag vet inte varför, men ibland blir man bara så less på allt och vill verkligen ha nåt nytt...skulle vilja klippa mig och färga håret nå snyggt och få tid att göra alla ändringar jag vill med mina kläder. Har typ 10 plagg som jag vet vad jag vill göra med, men det känns som att jag aldrig hittar tiden till att göra det. Har änny typ 3-4 plagg som är i behov av lagning som jag skulle kunna använda länge till, men nej, tiden och motivationen vill liksom inte infinna sig...

Nej, usch, det här vart inget roligt inlägg, nu åker gamm-tenta-frågan fram så jag får den ur vägen i alla fall! Hoppas jag blir klar så kan jag se Wedding crashers ikväll.

Ciao










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback