Fix och trix

Hej hopp godingar!

Tentan gjord, kursutvärdering gjord, ledig till måndag, woo to the hoo!

Vad ska jag då göra undrar ni kanske? Ja, det ska jag tala om: jag ska packa upp.

Eftersom jag flyttade upp mitt i pluggandet inför tentan har jag liksom inte tagit mig tid att packa upp mina saker så just nu består mitt rum av massa ouppackade väskor och lådor och påsar. Så nu när jag väl har lite tid ledigt så ska jag packa upp och fixa till här hemma så det ser beboeligt ut, haha!

Funderar allvarligt på om jag ska åka hem till Sundsvall till helgen och gå på IKEA för att handla lite förvaring och sånt, har så mycket småsaker som bara ligger överallt att jag blir tokig! Men som sagt, det är bara en fundering, vet inte riktigt hur tät jag är, hehe.

Anyway, lägger upp lite bilder när allt är klart så får ni se mitt nya tillhåll!

Tills dess, ha det bra!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback