13.37

Leet!!! Nördig_tjej_90 ropar till. Haha, klockan stod på detta när jag började skriva detta inlägg och jag kände för att vara lite nördig...

Anyways, sitter och grinar lite på mig själv, har satt mig i en sketen sits. Dagens lärdom blir helt klart att aldrig sova med smink igen! Vet inte vad som hänt riktigt, men mina ögonlock har svullnat upp och det känns som att jag har fått en rak höger i båda ögonen. Ovanpå det har min hals försämrat lite (kan dock bero på gårdagens skrikande och härjande, hehe!) och jag är lite snorig...och jag måste plugga!

Plus i kanten är väl att jag inte är bakis! Trodde verkligen att jag skulle ligga och spy idag så mycket som jag satte i mig igår, haha!

Men ja, gårdagen var en fet succé! Hade så sjukt kul med allt folk och alla var så himla fina! Ska släppa en liten bildbomb när jag lagt över bilderna till datorn, men tills dess får ni tro mig på mitt ord! Fick många komplimanger för mitt utseende så jag är riktigt nöjd över mitt klädval. Nackdelen var mitt skoval som har gett lite eko idag i form av lätt smärtande fötter...men som man säger, vill man vara fin får man lida pin! Kan också bero på att det var ett tag sen jag hade på mig monsterklackar, hehe...

Aja, nu ska jag börja plugga, annars kommer jag vara rätt så körd på tisdag.

Ha en bra söndag, kära läsare!

Ciao


   







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback