So sick of this shit

Goddagens folk!

Äntligen är ett ord som gärna används idag! Har varit krasslig nu sen i måndags och igår stod jag på kulmen och hade en dag då jag mest bara låg ner och såg på TV och snorade ner, hör och häpna, 6 paket med näsdukar. Fy fasen...

I alla fall, imorse när jag vaknade var det som att förkylningen blivit bortnyst och nu är det bara lite lätt snorighet kvar...och efterblivningarna efter förkylningen, det vill säga massa sprucken hud under näsan och lite utbrott av mina exem, men inget som inte lite kortison och miniderm kan råda bot på, hehe!

Sitter och slöglor lite på Project Runway och väntar på att mor och far ska komma hem så ska vi ut till mormor och morfar för lite smörgåstårta och umgänge. Hade egentligen tänkt göra något med mina flickor ikväll, men det får bli framflyttat till lördag.

Men men, nu blir det lite mer TV och sen smörgåstårta!!!! Om-nom-nom!

Ciao

 






» Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-01 » 14:15:04

Hejsan!



Skulle du kunna rösta på min klänning? Om du röstar så får du en länk på min gemensamma blogg med min tvillingsyster !. Rösta gärna 5/5 stjärnor.Jag skulle verkligen bli glad då.

(Säg till i en komentar när du röstat så att jag kan länka dig ) Klänningarna:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=aOpjeD6pgSPWCNUyezpbAoNsb1ye13QQF6zj8tOb0bxBoGxH4ci4#Gallery

2011-07-05 » 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback