Juni i Sundsvall

Goddagens läsare!

Ett långt hopp sen senaste inlägget, tro mig, jag har inte glömt er dock! Det har bara varit en massa annat på agendan den senaste tiden.

Sen sist har jag hunnit flytta hem till Sundsvall och föräldrarna, umgåtts en massa med mina finaste flickor och deras respektive, myst en massa med mamma och shoppat studentpresenter och outfit. Vädret har varit totalt underbart sedan jag kom hem hit och jag hoppas att det ska hålla i sig. Har redan fått mig en liten bränna, även om den är mer röd just nu, och bikinin är invigd. Måste dock skaffa mig en till så jag har något att altinera med, tror jag kommer satsa på en svart enkel sak.

Nåväl, imorgon väntar student för min syssling, min kusin och min vän Filip, sedan på fredag vankas student för Jonna i Torpshammar. Helgen bjuder på bröllopsdagsfirande för mormor och morfar och sen hoppas jag att jag kan få ta det lugnt ett tag...

Men men, ville bara berätta att jag fortfarande lever, haha!

Ciao






Snygging där ;)

2011-08-06 » 09:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback