Dagens 5:a

Hej hopp alla läsare!

Nu kör vi en till dagens 5:a som första inlägg på ett bra tag.

Dagens 5:a blir återigen dagens höjdpunkter!



1. Rapporten Skapa hälsa är klar och inskickad - CHECK!

2. AFA-arbetet är klart, ska bara tränas in - CHECK!

3. Lektionsplanering till morgondagen och fredagen är klara - CHECK!

4. Jag bakade banankaka igår så ikväll blir det gofika - CHECK!

5. Har spenderat tre timmar med att dansa pardans med bästa klassen - grymt CHECK!


Ja ni kära läsare, idag är jag riktigt nöjd, känns väldigt bra inför resten av veckan!

Ha en underbar kväll!

Ciao









Ah, du är bäst, jag måste själv jobba på hårt inför julen :) B-uppsats på ingående.



sv: Åh Madde, tack så hemskt mycket. Du är alltid så förstående och rar. Jag kämpar på, och nu kommer håret för fullt :) Jag bara hoppas att det ska stanna.

2011-12-09 » 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback