Dagens 5:a

God kväll!

Tänkte slänga in en dagens 5:a innan jag signar ut för kvällen.

Eftersom det bara är två veckor till jul så tänkte jag att dagens ämne kommer att vara 5 julklappar som jag vill ha, utan inbördes ordning...så mamma, om du läser min blogg, titta och anteckna, hehe!


1. En akustisk gitarr, vill så gärna lära mig spela!!!



2. En illgrön skaljacka, typ som denna



3. Pengar!



4. Slalomutrustning, komplett med skidor, pjäxor och stavar



5. Någon utav dessa linnen/t-shirts från Avanna...helst alla hehe

     





Så, 5 av mina cravings inför denna jul, materiellt värre men så är det...

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen med en film och lite te!

Ha en fin lördagskväll, läsare!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback