Burn it up

Aj aj aj!

Lycklig men smärtan biter litegranna...

Dagen har tillbringats uppe i Härnösand med massa trevligt folk och mycket goa gubbar (dvs jordgubbar), muffins, sockerkaka och annat mums. Strålande sol hela dagen, vilket har resulterat i en hejdundrande bränna! Det gör faktiskt lite ont, men peppar peppar, jag hoppas att jag inte börjar flagna...mycket after sun-lotion så hoppas jag att det löser sig. Har även lämnat tillbaka kameran jag köpte i måndags, den var ju helt cp...så har jag tur hinner vi åka på nån elektronikaffär i morgon och köpa en ny, så jag kan ta lite bilder i stugan.

För tillfället ska jag se klart på ett gammalt CSI-avsnitt, sen hämta bror. I morgon väntar stugan på vår ankomst!

Ciao



Fin bränna...hehe!






lätt hänt :/ det gör så himla ont bara :/

2010-06-25 » 00:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback