Nickelback

Hej hopp godingar!

Måndag och början på en ny vecka, ska snart göra i ordning lite middag till familjen och mig själv, sen blir det träning. Ska bli grymt skönt att få träna, jag vill så gärna, men jag är så sjukt trött! Jag kommer avlida på vägen dit om det ska fortsätta så här. Men jag ska göra så gott jag kan.

Dagen har varit händelserik, vaknade upp hos min pojke efter att ha haft en myskväll med tjejerna, sedan höll jag busschauffören sällskap tills jag skulle av. Gick hem till pojken och kunde somna tryggt i hans famn. Åkte hem vid elva idag för att vakta hunden, och lockade då hit min lilla Angel, vi pratade och pratade, åt chips och bara myste. Vi skulle sett på film också, men vi pratade istället sen fick jag åka med och fixa lite papper som hon glömt lämna in. Men jag hoppas att det löser sig till slut. Kom hem och nu sitter jag här med datorn och njuter massa Nickelback inför middags-fixandet. Bjuder på en låt tills vidare...





Just det, efter träningen så kommer min pojke hit! Ytterligare en anledning till att kämpa på träningen, för då känns det som att det går fortare, haha, i alla fall kan man ju hoppas!

Anyhow, trevlig måndag på er så hörs vi senare!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback