Love love love

Holy crap, typ två veckor sen jag bloggat sist!

Oh my f**king god alltså!

Jag har bara en mening till er som förklaring...

 

Jag tror jag är kär...

Nog sagt om detta! Hoppas ni kan förlåta mig för det här, men  alla ni där ute som är sådär härligt nyförälskade (och alla andra kära naturligtvis!) förstår nog mer än väl vad jag pratar om. Han är så underbar!

I övrigt kan jag berätta en mycket kul och intressant grej. Jag har fått första antagningsbeskedet från universitetet...och jag kom in! Så nu är det klart att jag ska börja min resa mot att bli lärare till hösten och jag är så himla peppad. Längtar som en tok men jag är så sjukt nervös och det gör hemskt hemskt ont i hjärteroten att behöva flytta från mitt älskade Sundsvall. Alla mina vänner, min familj, kärleken, handbollslaget, kören...ja allt egetligen som har gjort mig till den jag är. Men å andra sidan så väntar så mycket mer där uppe i Umeå, så vem vet, det kanske blir bättre än jag tror.

Anyhow, har inte så mycket mer att säga just nu, då kommer det bli en massa meningslöst dravvel tror jag...

Ta hand om er sötnosar så hörs vi igen!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback