Det mesta regnar bort...

Goddag sötnosar!

Hoppas alla mår bra där ute i svedala, eller vart ni nu befinner er på planeten. Själv sitter jag i sängen med datorn som bästa vän och har tråkigt! Det regnar ute. Behöver jag säga mer? Sjukt trist, jag som hade tänkt träna lite idag...

Men desto bättre för kvällens planer på ett sätt, ska nämligen ut och äta middag med mina tjejor + Christian och det ser jag ytterst fram emot. Längesen vi umgicks allihopa, så jag förväntar mig massa pladder utan dess like. Stackars Christian, han kommer blöda ur öronen innan kvällen är slut, haha! Efter det kanske jag ska gå på bio med Käs, annars åker jag till min pojke som kommer hem från Umeå ikväll. Sånt gillar vi!

Anyhow, kanske slänger upp lite bilder senare, om inte annat så komemr det väl bilder från kvällen upp på bloggen i morgon!

Så håll till godo och ha en trevlig dag, regn eller inte...

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback