Hej mitt vinterland

God kväll alla där ute och välkommen till ännu ett menigslöst inlägg, mohahahaha!

Eller ja...ett inlägg i alla fall.

Här i lilla (?) Sundsvall har det snöat non-stop i ett dygn nu typ och det är både bu och bä. Det är obeskrivligt vackert ute just nu med all snö, och jag ser verkligen fram emot att få en riktigt vit och mysig jul. Å andra sian gör snön att baken är svåråtkomlig och hal, vilket har resulterat i diverse olyckligheter, inte bara för mig, men bara det att bussen knappt kom upp för backen igår var ju inte så bra, hehe!

I övrigt så har jag struttat på stan idag med Emma och Käs och kollat efter klänningar, hittade en snygg på HM men har inte riktigt bestämt mig än för om jag ska ha den. Käs tyckte den satt jättesnyggt på mig och det tackar jag för. Känns bra att man ser snygg ut i snygga kläder nu! Köpte ändå med mig ett par koboltblå strumpisar hem samt en till julklapp till lillebror! Har precis slagit in den och jag är mycket nöjd med alla mina klappar!

Oh well, nu ska jag sluta, måste prata lite med pappa och mamma!

Trevlig kväll alla läsare!

Ciao



Sundsvall in wintertime!
(Fotograf: Alexander Degermo)






tack :) har haft en helt okej måndag

2009-12-21 » 16:27:30

Ja en riktig tur ;D

2009-12-21 » 23:11:58

hej söt! Vad pysslar du med?

2009-12-22 » 10:56:13

sundsvall e fiiint:)

2009-12-22 » 15:43:52

har du sett avatar kära sysslis?

2009-12-23 » 11:55:05

efter jul då förmodligen;) vad har du önskat dig?:):)

2009-12-23 » 14:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback